.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند. دعوت هزار فعال اجتماعی برای کاندیداتوری دکتر محسن رضایی
بیش از هزار نفر از جوانان و فعالان فرهنگی اجتماعی جبهه انقلاب در نامه سرگشاده ای خطاب به دکتر محسن رضایی، با مطرح کردن دغدغه های خود راجع به مدیریت اجرایی کشور، از وی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.(ادامه)
شکایت‌های دولت و دانشگاه آزاد از صدا و سیما به جریان افتاد
اعتماد نوشت: شکایت‌ها زیاد بود و اعضا کم؛ سه شکایت دولتی‌ها و یک شکایت دانشگاه آزاد از رسانه ملی در حضور تنها نیمی از اعضای شورای نظارت بر صدا و سیما بررسی شد.(ادامه)
تصاویر/ صفحه نخست روزنامه های امروز
(ادامه)
میرزاده:‌ عليه دانشگاه آزاد فضاسازي مي‌كنند
وقتي كه ما دانشگاه را تحويل گرفتيم دانشجوي ستاره‌دار بود اما ما نوشتيم كه همه‌شان را ثبت نام كنند، گفتم اگر قرار است كسي از تحصيل ممنوع شود بايد حكم قضايي به ما بدهند. چرا؟ چون اين يك نوع محروميت از حقوق اجتماعي است و حتما بايد بر مبناي حكم دادگاه باشد. البته ما اسامي را هم به وزارت اطلاعات تحويل داديم و آنها هم بررسي كردند و ما مشكلي نداشتيم.(ادامه)
دولت دهمی ها در پرونده سعید مرتضوی!
حالا اما وکیل شکات مرتضوی در پرونده تخلفات تامین اجتماعی از تنظیم لایحه‌ای درباره درخواست احضار عوامل دولت قبل، هیات مدیره سابق بانک رفاه کارگران و شرکت های زیر مجموعه تامین اجتماعی در این پرونده خبر داده است. خلیل بهرامیان گفته: در مجموع، این افراد بیش از 100 نفر هستند که...(ادامه)
پرونده استيضاح بسته شد، نه بورسيه‌ها!
برداشتي که در افکار عمومي وجود داشته پس از استيضاح نيز تغييري نکرده است، به نظر مي‌رسد افکار عمومي هنوز بر اين عقيده است که دليل استيضاح وزير، افشاي برخي قانون شکني‌ها بوده است.(ادامه)
احتمال احضار احمدی‌نژاد و بهبهانی به مجلس
البته بهبهانی همین تازگی‌ها حرف‌هایش را تکذیب کرده و گفته: «بنده منظورم این نبود که این هواپیما از فوکر بهتر است. بلکه در مقایسه با هواپیماهای توپولف روسی گفتم. چرا نمی‌گویند در زمان بنده هواپیمای توپولف روسی که آن‌همه سانحه داده بود و سقوط بسیاری داشت از ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور خارج شده است؟ ما کار بزرگی در این زمینه انجام دادیم.»(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های سه‌شنبه
(ادامه)
اعتراف بابك زنجاني: من ويترين افراد پشت پرده‌ام
(ادامه)
اعتراف زنجاني: من ويترين افراد پشت پرده‌ام
يكي ديگر از نمايندگان مجلس از «چك» بابك زنجاني براي ارديبهشت ماه خبر داده است و حالا مجموعه شرايط نشان مي‌دهد كه بابك زنجاني در حال همكاري است تا شايد از زنداني كه 99 روز از حضورش در آن مي‌گذرد نجات يابد.(ادامه)
هزار میلیارد تومان، ارزش مستغلات زنجانی
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های دوشنبه
(ادامه)
پشت پرده شکايت نمايندگان از وزير علوم
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های امروز
(ادامه)
هديه ميليوني مرتضوي براي رضايت يك شاكي
(ادامه)
چرا مرتضوی مدعی تامين‌اجتماعی شد؟
(ادامه)
مرتضوی: من از تامین اجتماعی طلبکارم!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های شنبه
(ادامه)
7 مجازات در انتظار نمايندگان هديه بگير
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های یکشنبه
به گزارش شمال نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، روزنامه های صبح امروز عناوین مهم خود را بیشتر به شرح زیر آمده کرده اند که در ادامه خواهید خواند.(ادامه)
تخلفات گسترده مالي در تامين اجتماعي
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
شجاعی گزینه نهایی دادستانی دیوان محاسبات شد
شمال نيوز: عضو کميسيون برنامه و بودجه از مشخص شدن گزينه نهايي دادستاني ديوان محاسبات در جلسه امروز کميسيون برنامه، بودجه و محاسبات خبر داد.(ادامه)
كشف20هزار سند مفقودي تامين اجتماعي
(ادامه)
سياسيون استان دارند بيراهه مي روند
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي چهارشنبه
(ادامه)
پرونده احمدی‌نژاد به قوه قضائیه رفت
(ادامه)
مهمترين عناوين روزنامه هاي پنجشنبه
(ادامه)
مقیمی: تحقیق و تفحص ادارات رها نشد
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.728 seconds.